2015. augusztus 10., hétfő

scusate


Kedves Olvasók!

Szeretnék bocsánatot kérni azért, hogy hosszas hónapokra eltűntem. Személyi okai voltak, nem voltam biztos benne, hogy helyén való a blog folytatása néhány dolog miatt. Úgy gondoltam teljesen lezárom ezt az időszakomat, és ezzel együtt a blognak is búcsút intek. Valamilyen oknál fogva ma úgy éreztem, hogy visszanézek egy kis időre. Meglepődve vettem tudomásul, hogy többen is kértétek a blog folytatását! Ez nagyon nagy örömmel tölt el, hiszen volt értelme a munkának, amit belefektettem! Ugyan a spoon korszakomat lezártam, az írás még mindig hozzám tartozik, így arra a döntésre jutottam, hogy ha még többen jelzitek, hogy igény van a folytatásra, megteszem. A következő fejezet már teljesen készen áll az olvasásra, hiszen már jó pár hónapja megírtam. Még ma este vagy holnap reggel közzéteszem, ha pedig látom az érdeklődést, a többi is követni fogja! Szóval hajrá!
Kellemes délutánt mindenkinek!
Rebecca Wonder